Algemene voorwaarden

Welkom bij Mr. Cashflow! We zijn blij dat je ervoor hebt gekozen om onze diensten te gebruiken en we kijken ernaar uit om je te ondersteunen in jouw financiële reis. Voordat je verder gaat, is het belangrijk dat je onze algemene voorwaarden zorgvuldig doorneemt. Deze voorwaarden beschrijven onze verantwoordelijkheden en jouw rechten bij het gebruik van onze diensten.

Hoewel we er alles aan doen om waardevolle informatie en begeleiding te bieden, willen we benadrukken dat alle informatie die je bij ons vindt uitsluitend bedoeld is voor informatieve en educatieve doeleinden.

Bij Mr. Cashflow geven we geen financieel advies. Besproken projecten worden gedeeld als voorbeelden en dienen uitsluitend voor educatieve doeleinden. Het is belangrijk dat je onafhankelijk advies inwint en je eigen onderzoek doet voordat je financiële beslissingen neemt.

Door gebruik te maken van onze diensten, ga je akkoord met deze voorwaarden en erken je dat je de verantwoordelijkheid neemt voor je eigen financiële keuzes. We streven ernaar om je waardevolle informatie en inzichten te bieden, maar we kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele verliezen of schade die voortvloeien uit jouw investeringsbeslissingen.

We raden je dan ook aan om bij twijfel altijd onafhankelijk professioneel advies in te winnen. Mr. Cashflow kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele verliezen of schade die voortvloeit uit het gebruik van de informatie die we bieden.

En dan nu: regels… het is misschien niet je favoriete onderwerp, en eerlijk gezegd ook niet dat van ons. Maar soms is het gewoon nodig. Voor jou en voor ons. Hier vind je alles wat je moet weten voor een zorgeloze ervaring. Staat er iets niet tussen of heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.

Inhoudsopgave

Artikel 1 – Definities
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 – De prijs
Artikel 10 – Conformiteit en garantie
Artikel 11 – Levering en uitvoering
Artikel 12 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging Artikel 13 – Betaling

Artikel 14 – Klachtenregeling
Artikel 15 – Geschillen
Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 1 – Definities

Hieronder leggen we een paar termen uit die we in deze voorwaarden gebruiken. Zo weet je precies wat we bedoelen!

  • ●  Bedenktijd: de periode waarin jij als klant kunt nadenken en gebruik kunt maken van je herroepingsrecht als je toch niet helemaal tevreden bent met je aankoop.

  • ●  Consument: dat ben jij! De persoon die niet handelt vanuit een bedrijf of beroep, en gewoon lekker vanuit huis een aankoop doet bij ons.

  • ●  Dag: een kalenderdag, oftewel elke dag van de week, inclusief het weekend.

  • ●  Duurtransactie: een overeenkomst op afstand waarbij je meerdere producten en/of diensten afneemt die over een langere tijd worden geleverd. Denk bijvoorbeeld aan

    een abonnement.

  • ●  Duurzame gegevensdrager: een fancy term voor alles waarmee je informatie kunt

    opslaan en later weer kunt bekijken, zoals een USB-stick of je harde schijf.

  • ●  Herroepingsrecht: jouw recht om binnen de bedenktijd je aankoop te annuleren.

    Geen zorgen, we helpen je graag als je hier gebruik van wilt maken.

  • ●  Modelformulier: het formulier dat je kunt invullen als je gebruik wilt maken van je

    herroepingsrecht. Handig toch?

  • ●  Ondernemer: dat zijn wij! De partij die producten en/of diensten op afstand aanbiedt

    aan jou, de consument.

  • ●  Overeenkomst op afstand: een deal die we sluiten zonder fysiek contact,

    bijvoorbeeld via onze website. Lekker makkelijk en vanuit je luie stoel.

  • ●  Techniek voor communicatie op afstand: elke methode waarmee we een deal kunnen sluiten zonder dat jij en wij in dezelfde ruimte zijn, zoals via internet of

    telefoon.

  • ●  Algemene voorwaarden: deze regels en afspraken waar we ons aan houden bij

    elke bestelling. Zo weten jij en wij precies waar we aan toe zijn.

    Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

    Mr. Cashflow B.V.
    Schimmelt 2, 5611 ZX, Eindhoven

    Telefoonnummer: 040-3403801 of (+31)6-80227557 (Whatsapp)

  • E-mailadres: hallo@mrcashflow.nl

    KVK-nummer: 58309060 Btw-identificatienummer: NL863580348B01

    Artikel 3 – Toepasselijkheid

    Onze algemene voorwaarden gelden voor elk aanbod dat we doen en voor elke overeenkomst die we met jou als klant sluiten. Of je nu iets bij ons bestelt of een dienst van ons afneemt, deze voorwaarden zijn van toepassing.

Voordat je iets bij ons koopt, kun je deze algemene voorwaarden rustig doorlezen. We zorgen ervoor dat je ze makkelijk kunt vinden en downloaden, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Als het om wat voor reden dan ook niet lukt om de voorwaarden vooraf te bekijken, laten we je weten waar je ze kunt inzien en sturen we ze je op verzoek kosteloos toe. Dat vinden we wel zo eerlijk.

Sluit je een overeenkomst met ons via internet? Dan krijg je de voorwaarden ook digitaal. Je kunt ze opslaan op je computer of een ander apparaat, zodat je ze altijd bij de hand hebt. En mocht dat toch niet werken, geen probleem. Laat het ons weten, dan sturen we ze je op via e-mail of op een andere manier die voor jou werkt.

Soms gelden er naast deze algemene voorwaarden ook nog specifieke voorwaarden voor een product of dienst. In dat geval mag je altijd kiezen voor de regels die voor jou het meest gunstig zijn. We willen dat je tevreden bent, dat staat voorop!

Mocht een van de voorwaarden om wat voor reden dan ook ongeldig zijn, dan blijven de andere voorwaarden gewoon gelden. We zoeken dan samen een oplossing die zo dicht mogelijk bij de oorspronkelijke afspraak komt.

En als iets toch niet helemaal duidelijk is of niet in de voorwaarden staat? Geen zorgen! We gebruiken altijd de ‘geest’ van de voorwaarden om te bepalen wat het beste is voor jou en ons.

Artikel 4 – Het aanbod

Als ons aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder bepaalde voorwaarden geldt, geven we dat duidelijk aan.

Onze aanbiedingen zijn vrijblijvend, wat betekent dat we ze kunnen aanpassen of wijzigen als dat nodig is.

We zorgen ervoor dat elke aanbieding een duidelijke beschrijving bevat van de producten of diensten. De afbeeldingen geven een zo goed mogelijk beeld, maar houd er rekening mee dat kleuren soms iets kunnen afwijken. Als er een foutje in de beschrijving of afbeelding staat, zijn we daar niet aan gebonden.

Alle afbeeldingen en specificaties zijn bedoeld om je een goed idee te geven, maar kunnen niet worden gebruikt om schadevergoeding te eisen of de overeenkomst te ontbinden.

Bij elk aanbod leggen we duidelijk uit wat je rechten en plichten zijn als je het accepteert. Dit omvat informatie over de prijs (inclusief belastingen), eventuele verzendkosten, hoe de overeenkomst tot stand komt, of je recht hebt op herroeping, hoe je kunt betalen, en hoe de levering en uitvoering zullen plaatsvinden.

We geven ook aan hoe lang het aanbod geldig is en of de prijs gedurende die tijd gegarandeerd blijft. Als er extra kosten zijn voor bijvoorbeeld telefonische communicatie, dan vermelden we dat ook.

Daarnaast laten we weten hoe je je gegevens kunt controleren en indien nodig corrigeren voordat je de overeenkomst sluit. Ook geven we aan of de overeenkomst wordt bewaard en hoe je deze kunt raadplegen, en in welke talen de overeenkomst beschikbaar is.

Artikel 5 – De overeenkomst

Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat jij ons aanbod accepteert en voldoet aan de gestelde voorwaarden. Simpel, toch?

Als je ons aanbod via internet accepteert, krijg je van ons meteen een bevestiging per e-mail. Heb je die bevestiging nog niet ontvangen? Dan kun je de overeenkomst nog annuleren. We houden van duidelijkheid.

Komt de overeenkomst elektronisch tot stand, dan zorgen wij ervoor dat jouw gegevens veilig worden verwerkt. We nemen alle nodige maatregelen om jouw data goed te beveiligen en bieden een veilige online omgeving aan, vooral als je elektronisch betaalt.

We doen altijd ons best om te checken of alles klopt, zoals jouw betaalmogelijkheden en andere belangrijke zaken. Als we denken dat er iets niet in orde is, kunnen we ervoor kiezen om je bestelling niet te accepteren of er speciale voorwaarden aan te verbinden. We doen dit natuurlijk alleen als het echt nodig is.

Bij je

● ●

● ● ●

bestelling ontvang je van ons ook alle belangrijke informatie, zoals:

ons bezoekadres voor eventuele klachten;
hoe en onder welke voorwaarden je gebruik kunt maken van je herroepingsrecht (of als dit niet van toepassing is, vermelden we dat ook);
informatie over garanties en service na aankoop;
alle relevante details zoals genoemd in artikel 4 lid 3, tenzij je die al hebt ontvangen; de voorwaarden voor opzegging als de overeenkomst langer dan een jaar duurt of voor onbepaalde tijd is.

Als het gaat om een langdurige overeenkomst, geldt deze informatie alleen voor de eerste levering.

Elke overeenkomst die we aangaan, hangt wel af van de beschikbaarheid van de producten.

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

Als je een product bij ons koopt, heb je het recht om binnen 14 dagen zonder reden de koop ongedaan te maken. Deze bedenktermijn begint de dag nadat jij, of een door jou aangewezen persoon, het product heeft ontvangen.

Tijdens deze 14 dagen mag je het product uitpakken en gebruiken, maar alleen zoveel als nodig is om te beslissen of je het wilt houden. Vergelijk het met hoe je een product in een winkel zou beoordelen. Als je besluit het product terug te sturen, moet dit in de originele staat en verpakking gebeuren, inclusief alle accessoires, en volgens onze duidelijke instructies.

Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht? Laat het ons dan binnen 14 dagen weten door het modelformulier in te vullen. Na melding heb je nog eens 14 dagen om het product terug te sturen. Zorg ervoor dat je kunt bewijzen dat je het product op tijd hebt teruggestuurd, bijvoorbeeld met een verzendbewijs.

Heb je na deze periodes geen gebruik gemaakt van je herroepingsrecht of het product niet teruggestuurd? Dan is de koop definitief.

Bij levering van diensten:

Bij het afnemen van een dienst heb je ook 14 dagen de tijd om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden. Deze termijn begint op de dag dat je de overeenkomst sluit. Dit herroepingsrecht geldt niet voor zakelijke gebruikers.

Wil je hier gebruik van maken? Volg dan de instructies die we bij de dienst hebben gegeven, of die je uiterlijk bij de levering hebt ontvangen.

Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping

Als je besluit gebruik te maken van je herroepingsrecht, zijn de kosten voor het terugsturen van het product voor jouw rekening.

Heb je al een betaling gedaan? Dan krijg je het volledige bedrag zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt laten weten dat je de aankoop wilt herroepen. Let wel, we storten het bedrag pas terug als we het product hebben ontvangen of als je kunt aantonen dat je het product hebt teruggestuurd. Zo weten we zeker dat alles goed verloopt.

Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht

Soms is het herroepingsrecht niet van toepassing, en we laten je dat dan duidelijk weten voordat je iets koopt. Het herroepingsrecht kan worden uitgesloten voor specifieke producten en diensten. Dit doen we alleen als het vooraf duidelijk in het aanbod staat vermeld.

Het herroepingsrecht kan worden uitgesloten voor producten die:

a. speciaal voor jou op maat zijn gemaakt of aangepast naar jouw wensen; b. duidelijk een persoonlijk karakter hebben;

c. door hun aard niet kunnen worden teruggestuurd (bijvoorbeeld omdat ze snel achteruitgaan);

d. snel kunnen bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;

e. gebonden zijn aan prijsschommelingen op de financiële markt waar wij geen invloed op hebben;

f. losse kranten of tijdschriften zijn;

g. audio- en video-opnamen of computersoftware zijn waarvan de verzegeling door jou is verbroken;

h. hygiënische producten zijn waarvan de verzegeling is verbroken.

Het herroepingsrecht kan ook worden uitgesloten voor diensten die:

a. te maken hebben met logies, vervoer, catering, of vrijetijdsbesteding op een specifieke datum of tijdens een bepaalde periode;

b. al zijn begonnen met jouw uitdrukkelijke toestemming voordat de bedenktijd voorbij is; c. betrekking hebben op weddenschappen en loterijen.

We willen graag dat je weet waar je aan toe bent. Als er dus uitzonderingen zijn, vermelden we die duidelijk vooraf. Zo kom je niet voor verrassingen te staan!

Artikel 9 – De prijs

De prijzen die we in ons aanbod vermelden, blijven gedurende de aangegeven geldigheidsduur hetzelfde. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over prijsverhogingen, tenzij de btw-tarieven veranderen. In dat geval kunnen de prijzen wel worden aangepast.

Soms bieden we producten of diensten aan waarvan de prijzen afhangen van schommelingen op de financiële markt. Hier hebben we geen controle over. Deze prijzen kunnen variabel zijn, en we vermelden dit duidelijk in het aanbod. Eventuele genoemde prijzen zijn dan richtprijzen.

Prijsverhogingen binnen 3 maanden na het sluiten van de overeenkomst doen we alleen als dat door wettelijke regelingen of bepalingen vereist is.

Na 3 maanden kunnen we de prijzen aanpassen, maar alleen als: a. dit komt door veranderingen in de wet- en regelgeving; of

b. je de mogelijkheid hebt om de overeenkomst te annuleren vanaf de dag dat de prijsverhoging ingaat.

Alle prijzen in ons aanbod zijn exclusief btw, tenzij anders vermeld.

Let op: al onze prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. We zijn niet aansprakelijk voor de gevolgen van dergelijke fouten en zijn ook niet verplicht om het product voor de foutieve prijs te leveren.

Artikel 10 – Conformiteit en garantie

Wij garanderen dat onze producten en diensten voldoen aan de overeenkomst, aan de specificaties zoals vermeld in het aanbod, en aan de redelijke eisen van degelijkheid en bruikbaarheid. Daarnaast voldoen ze aan de wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften die van kracht zijn op de datum waarop de overeenkomst tot stand komt. Als we iets anders

hebben afgesproken, zorgen we er ook voor dat het product geschikt is voor bijzonder gebruik.

De garantie die wij, de fabrikant of de importeur bieden, doet niets af aan jouw wettelijke rechten als consument. Je kunt altijd aanspraak maken op de rechten die je op grond van de overeenkomst met ons hebt.

Als er iets mis is met een product of als je het verkeerde product hebt ontvangen, laat het ons dan binnen 14 dagen na levering weten. Dit kun je schriftelijk doen. Zorg er wel voor dat je het product in de originele verpakking en in nieuwstaat aan ons retourneert.

Onze garantieperiode komt overeen met de fabrieksgarantie. Let op: wij zijn niet verantwoordelijk voor de geschiktheid van een product voor een specifieke, individuele toepassing, noch voor eventuele adviezen over het gebruik of de toepassing van de producten.

De garantie geldt niet in de volgende gevallen:

  • ●  Als je het product zelf hebt gerepareerd of aangepast, of dit hebt laten doen door derden.

  • ●  Als het product is blootgesteld aan abnormale omstandigheden, onzorgvuldig is behandeld, of niet volgens de instructies van ons of de fabrikant is gebruikt.

  • ●  Als de schade of het defect geheel of gedeeltelijk is veroorzaakt door voorschriften die de overheid heeft gesteld over de aard of de kwaliteit van de gebruikte materialen.

    We willen er altijd voor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop, maar we moeten ook eerlijk zijn over wat we wel en niet kunnen garanderen. Zo houden we het transparant en duidelijk voor iedereen.

    Artikel 11 – Levering en uitvoering

    We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te verwerken en te leveren. Het adres dat jij aan ons hebt doorgegeven, is de plek waar we jouw bestelling afleveren.

    Volgens onze voorwaarden in artikel 4, zorgen we ervoor dat geaccepteerde bestellingen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen, worden geleverd. Heb je akkoord gegeven voor een langere levertijd? Dan houden we ons daaraan. Als de levering vertraging oploopt of als we jouw bestelling niet of slechts gedeeltelijk kunnen uitvoeren, laten we je dat binnen 30 dagen weten. In zo’n geval heb je het recht om de overeenkomst kosteloos te annuleren en kun je mogelijk een schadevergoeding krijgen.

    Als je besluit de overeenkomst te annuleren vanwege een vertraging of omdat jouw bestelling niet kan worden uitgevoerd, betalen we het bedrag dat je hebt betaald zo snel mogelijk terug, maar altijd binnen 14 dagen na annulering.

    Als we jouw bestelde product niet kunnen leveren, proberen we een alternatief product voor je te vinden. We laten je dit duidelijk weten voordat we het vervangende product verzenden.

Voor vervangende artikelen geldt ook het herroepingsrecht, en eventuele retourkosten zijn voor onze rekening.

Het risico van beschadiging of verlies van producten ligt bij ons totdat het product bij jou of een door jou aangewezen vertegenwoordiger is afgeleverd, tenzij we expliciet iets anders zijn overeengekomen.

Artikel 11a – Levering van fysieke producten, zoals boeken

We hanteren dezelfde zorgvuldigheid bij de verwerking en levering van fysieke producten, zoals boeken. Ook hier geldt dat we de bestelling zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen leveren, tenzij je een langere levertijd hebt geaccepteerd. Bij vertraging of gedeeltelijke uitvoering van je bestelling informeren we je binnen 30 dagen na het plaatsen van je bestelling. Je hebt dan het recht om de overeenkomst zonder kosten te annuleren en mogelijk recht op schadevergoeding.

Bij annulering vanwege een vertraging of gedeeltelijke levering, betalen we het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na annulering.

Artikel 12 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Opzegging

Heb je een overeenkomst voor onbepaalde tijd met ons voor het regelmatig leveren van producten of diensten ? Dan kun je deze altijd opzeggen. Houd wel rekening met de afgesproken opzegregels en een maximale opzegtermijn van één maand.

Voor overeenkomsten die voor een bepaalde tijd zijn afgesloten en die voorzien in de regelmatige levering van producten of diensten, kun je ook altijd opzeggen aan het einde van de looptijd. Dit kan weer volgens de opzegregels die we hebben afgesproken, met een maximale opzegtermijn van één maand.

Wat je verder moet weten over opzeggingen:

  • ●  Je kunt op ieder moment opzeggen. Er is geen specifieke periode waarin je dat moet doen.

  • ●  Je kunt de overeenkomst op dezelfde manier opzeggen als hoe je deze bent aangegaan.

  • ●  De opzegtermijn die voor jou geldt, is dezelfde als die wij voor onszelf hebben bepaald.

    Verlenging

    Een overeenkomst die voor een bepaalde tijd is gesloten en die voorziet in regelmatige leveringen van producten of diensten, wordt niet stilzwijgend verlengd of vernieuwd voor een nieuwe bepaalde periode.

    En nu even een kort moment om te zeggen: geweldig dat je nog steeds leest! Terug naar het serieuze deel:

Duur

Heb je een overeenkomst die langer dan een jaar duurt? Dan mag je die na het eerste jaar altijd opzeggen met een opzegtermijn van maximaal één maand. Tenzij het echt onredelijk zou zijn om de overeenkomst voor het einde van de afgesproken termijn te beëindigen.

Artikel 13 – Betaling

Tenzij we iets anders hebben afgesproken, moeten de bedragen die je als consument verschuldigd bent, binnen 7 werkdagen betaald worden. Dit gaat in na het begin van de bedenktermijn zoals beschreven in artikel 6, lid 1. Bij een overeenkomst voor het verlenen van een dienst, start deze termijn pas wanneer je de bevestiging van de overeenkomst hebt ontvangen.

Als je merkt dat er iets niet klopt met de betaalgegevens die je hebt verstrekt of ontvangen, dan is het jouw verantwoordelijkheid om dit meteen aan ons door te geven.

Mocht je in gebreke blijven met betalen, dan behouden wij ons het recht voor om, binnen de grenzen van de wet, de redelijke kosten die we vooraf met je hebben gecommuniceerd in rekening te brengen.

Betalen in termijnen kan in sommige situaties. Hierbij ga je echter nog altijd een volledige betaalverplichting aan van de totale koopsom. Het is dus niet zo, dat je tussentijds kunt opzeggen, de aankoop kunt herroepen (los van de in artikel 6 omschreven voorwaarden van het herroepingsrecht) of annuleren. Alle kosten die worden gemaakt voor de betaling in termijnen, inclusief bijkomende kosten door annuleren, storneren en door Mr Cashflow B.V. gemaakte kosten voor incassering zijn voor rekening van de klant.

Artikel 14 – Klachtenregeling

Heb je een klacht? We hebben een duidelijke klachtenprocedure en we houden ons daar natuurlijk ook netjes aan.

Klachten over hoe de overeenkomst is uitgevoerd, moet je binnen 7 dagen na het constateren van het probleem bij ons indienen. Zorg ervoor dat je klacht volledig en duidelijk omschreven is, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Zodra je klacht bij ons binnen is, krijg je binnen 14 dagen een reactie van ons. Als we meer tijd nodig hebben om je klacht te behandelen, laten we je dat ook binnen die 14 dagen weten, samen met een indicatie van wanneer je een uitgebreider antwoord kunt verwachten.

Lukt het niet om de klacht samen op te lossen? Dan wordt het een geschil en valt het onder onze geschillenregeling. Als we er echt niet uitkomen, kun je terecht bij Stichting WebwinkelKeur voor gratis bemiddeling. Helpt dat ook niet, dan kun je je klacht laten behandelen door Stichting GeschilOnline. De uitspraak hiervan is bindend voor beide partijen. Let op: aan deze procedure zijn kosten verbonden, die je als consument zelf moet betalen aan de geschillencommissie.

Een ingediende klacht betekent niet dat onze verplichtingen automatisch worden opgeschort, tenzij we dat schriftelijk anders aangeven.

Wordt je klacht gegrond verklaard, dan kiezen wij ervoor om de geleverde producten kosteloos te vervangen of te repareren.

Artikel 15 – Geschillen

Als er een geschil is over een overeenkomst tussen ons en jou als consument, dan geldt alleen het Nederlands recht. Dit geldt ook als je in het buitenland woont.

Het Weens Koopverdrag is hierbij niet van toepassing.

Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Eventuele aanvullende of afwijkende bepalingen mogen nooit in jouw nadeel zijn en moeten schriftelijk worden vastgelegd. Ze moeten ook op zo’n manier worden opgeslagen dat jij er later makkelijk bij kunt.

Bescherming van persoonsgegevens
1. Verwerking van persoonsgegevens

Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens, helemaal volgens de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Op onze website (www.mrcashflow.nl) maken we gebruik van verschillende diensten en plug-ins. Hieronder leggen we uit welke dat zijn en hoe we ze gebruiken.

2. Cookies
Om onze website zo goed mogelijk te laten werken, gebruiken we cookies. We leggen

hieronder uit wat cookies zijn, welke soorten cookies we gebruiken, en waarom.

Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein bestand dat onze website (in dit geval www.mrcashflow.nl) naar je browser stuurt en dat op de harde schijf van je computer wordt opgeslagen. Wanneer je onze website opnieuw bezoekt, wordt de informatie uit de cookie teruggestuurd naar onze website. Dit helpt ons om je ervaring te verbeteren.

Social media-buttons

Social media-kanalen gebruiken bepaalde codes om cookies te plaatsen via onze site. Deze cookies verzamelen informatie die deze kanalen vervolgens gebruiken. Wil je precies weten wat zij doen met de verzamelde informatie? Lees dan de privacyverklaringen van de social media-kanalen die door Mark Soons of Mr. Cashflow B.V. worden gebruikt.

Nieuwsbrief

Als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief, gebruiken we ook cookies om je ervaring te verbeteren. Meer informatie over hoe cookies door Active Campaign worden gebruikt, vind je in hun privacy policy.

Anti-spam beleid

Mr. Cashflow B.V. verstuurt gratis tips, trucs en technieken via e-mail nadat een inschrijver zich “double opt-in” heeft bevestigd. Daarnaast Mr. Cashflow B.V. eigen producten aanbieden via e-mail en via de site https://mrcashflow.nl.

Mr. Cashflow B.V. heeft de regelgeving rondom elektronische mailings en de Nederlandse Privacywetgeving hoog in het vaandel. 
Zo proberen wij te allen tijde Spam te voorkomen.

Wat is spam?

Onder spam wordt verstaan: Een grote hoeveelheid email verstuurd aan geadresseerden die hier niet expliciet om hebben gevraagd. Alle e-mails in deze hoeveelheid komen qua inhoud in grote lijnen met elkaar overeen en bevatten vaak reclame voor producten, politieke denkwijze en/of propaganda. Ook het veelvuldig de zelfde email versturen naar een geadresseerde die hier niet expliciet om gevraagd heeft valt onder spammen. (Dit geld voor zowel consumenten als bedrijven)

Mr. Cashflow B.V. zal de gegevens nooit voor andere doeleinden gebruiken of doorverkopen. Elke inschrijver kan zich altijd gratis en eenvoudig afmelden door op de uitschrijflink te klikken in de ontvangen e-mail.

Elke inschrijver dient zich “double opt-in” te bevestigen

Wanneer iemand zich inschrijft voor onze nieuwsbrief dient deze zich nog te activeren door het klikken op een activeringslink die automatisch wordt verstuurd na aanmelding. Op deze manier wordt voorkomen dat iemand ongewenst op de mailinglijst komt te staan.